Przeróbka wydechu na AOA1 lub AOA2 daje wyższą moc, jaką możemy wycisnąć z silnika. Z tym że:
- AOA1 przeznaczony jest do cylindrów dwupłukowych - moment obrotowy położony jest niżej(Simson bardziej elastyczny) i wykonanie go jest łatwiejsze niż AOA2,
- AOA2 przeznaczony jest do cylindrów wielopłukowych - moment obrotowy położony jest wyżej niż przy AOA1, max moc jest uzyskiwana przy wysokich obrotach.

Przeróbka na AOA1:
- należy skrócić kolanko od strony rury wydechowej o 6 - 7cm,
- wywiercić dwa otwory o średnicy 10mm we wkładzie tłumiącym od strony końca rury wydechowej,
- powiększyć wylot spalin w końcówce rury wydechowej do 16mm.

http://home.arcor.de/cghjhhj2/a-d_s-asm-bilder/bilder/Tuning/AOA1.jpg

Przeróbka na AOA2:
- wszystkie czynności tak jak w AOA1 + skrócenie kolanka od strony silnika o 3cm i rozklepanie kolanka w miejscu, gdzie łączy się z kanałem wydechowym cylindra(tak żeby było szersze).